12 Mayıs 2014 Pazartesi

BİZİM OLTU KEBAP

Merhabalar!

Bu akşam Ankara'da bir mekan tanıtıyorum size :) Burada doğup büyümeme rağmen hala Ankara'nın yabancısı olmayı becerebildiğimden yol iz bilmem. Akşam yemeğinde Balgat'ta Bizim Oltu Kebap'a gittik.

Vale hemen koştu kapımızı açtı kibar bir şekilde. İçeri girdik, sanırım geç bir saat olduğundan mekan boştu. Burası adından da anlaşıldığı üzere oltu kebapçı, yani oltu kebaba eşlik eden mezeler dışında birşey yok! :) Bu nedenle sipariş alınmıyor ve menü de yok. Yalnızca ne içersiniz diye sordular.

İlk kez geldiğim yerleri siparişim gelene kadar mutlaka Mekanist ve Foursquare'den şöyle bir incelerim, hakkındaki yorumlara göz gezdiririm. Bizim Oltu Kebap hakkında hem iyi hem kötü yorumlar vardı. Negatif eleştirilerden biri garsonların suratsız olmasıydı ki kesinlikle haklılar. Garsonlar kibarlar eyvallah ama güleryüz önemli! Hizmet satılıyor sonuçta.

Oturur oturmaz önümüze porselen bir kayık tabak geldi. Çok geçmeden salatalar masada yerini aldı. Son olarak lavaşlar ve kebaplar . . . Şişteki et bitmeden yenisi geldi, sürekli yenilendi tabaklar. Et yumuşaktı, fena terbiye edilmemişti. Yerken hissetmedim lakin yemekten sonra ağzımda yağlı bir his bıraktı. Genel olarak "eh işte" notunu verebilirim çünkü Vedat Milör'ün kızıyım :)






Yemek bittikten sonra sofra sohbetini sevenlerdenim. Tabağımdaki biter bitmez önümden alınmasına kızarım. Çünkü beni "yemek sona erdi hadi kalk" moduna sokan bir durum. Bizim Oltu'da da aynen böyle oldu. Son lokmamı almamla tabağımın yok olması bir oldu! Bu benim açımdan maalesef kötü puan.

Zaten Ankara'yı doğru dürüst bilmeyen ben buraya bir kez daha gelir miyim bilmiyorum :)

Mekanın web sitesi: www.bizimoltu.com

Afiyet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder