8 Mayıs 2014 Perşembe

BOLU LOKANTASI

Merhabalar lezzet düşkünü okurum!

Benim için "Konya'da en iyi etliekmek nerede yenir?" sorusunun cevabı olan bir mekanla karşınıza geldim; Bolu Lokantası . . .

Öyle sakin, öyle esnaf lokantası, öyle kalabalık ki! Beklediğiniz her saniye tadacağınız lezzete değecektir, bana güvenin.

Menüde etliekmek, mevlana -peynirli börek- ve kıymalı börek var. A! Bir de ayran, en lezzetlisinden.

Mekanların ve lezzetlerin somut kısımlarını elimden geldiğince anlatmaya çalışıp, soyut kısımlarını ise sizin deneyimlemenize bırakıyorum. Bu sebeple uzun bir yazı olmayacak, affedin :)

Gayet mütevazı lokantamızın kendine has birkaç detayından bahsetmemek olmaz;

Sanki memlekette sumak yok, sanki memlekette sumak yok! Arkadaş, o etliekmeğe o sumak o mekanda bir başka yakışıyor!
Tek kişiyseniz minimini bir sürahide, grup halindeyseniz aynı sürahinin büyük boyunda boğazdan nazikçe kayan buz gibi ayranını denemezseniz yediğiniz boğazda kalır vallahi!
Son olarak mekanın alçak tavanlı asma katına eğile büküle tırmanmadıysanız Bolu Lokantası'na gitmedim demeyin!









Adres: Aziziye Caddesi No:27/B Selçuklu/Konya
Telefon: 0 332 352 45 33

Afiyet şifa olsun!

*Not: Nakit parayla gitmeyi unutmayın; herhangi bir kart kullanamıyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder